پروژه mis

پروژه mis

موضوع  : دانلود پروژه mis ،  سیستم های اطلاعات مدیریت

دانشگاه  : علامه طبرسی

عنوان پروژه : شرکت های سونی  ، استارباکس ، ۱-۸۰۰ Flowers ، شبکه های اجتماعی، تلفن های همراه و آینده خرید

پروژه mis

پروژه mis

 شرکت های سونی  ، استارباکس ، ۱-۸۰۰ Flowers ، شبکه های اجتماعی، تلفن های همراه و آینده خرید

تعدادعمدهایازخردهفروشاندر هنگام این رکود اقتصادی از ورشکستگی حفاظت شدند که شاملRedEnvelope و Eddie Bauerمی شوند و یا مانند Circuit Cityکه کلاً از کار برکنار شده اند.

Virgin ‘ Blockbuster  ‘Megastores وبسیاری از فروشکاههای دیگر تعطیل شده اند.آنها که مانده اند و از سود کم و یا یدون سود داشتن رنج می برند، آینده ای تاریک را هشدار می دهند.

اما خرده فروشان تیز و زرنگ  به سمت بازار گرم می روند: بازار کمی گرم سل فون و لپ تاپ و مصرف کننده هایی که دقیقاً در حال حاضر مایل به خرید می باشندو چه برای بازی های فرزندانشان و چه برای تفریح خودشان می خواهند.پروژه های تحت حمایت تکنولوژی مانند: تجارت الکترونیکی موبایل ، کوپن های اعلام شده  بوسیله پیغام های متنی و حتی فروشگاههای در شبکه اجتماعی ،در آمد را افزایش می دهند.CIOها بعنوان یک اجرا کننده های قدرتمند انجام این پروژه ها، بسیار نزدیک به خریداران شده اند.

می باشد، می گوید که” با اینکه در این رکود اقتصادی هستیم،CIO of Sony Electronics  که Drew Martin

اما از دید تجارت واقعی ،ITدر یک همترازی با این تجارت قرار گرفته و قسمتی از ارائه دهنده محصولات شده است.CIO هاگروههایIT خود را در خط اول رقابت برای بدست آوردن دلارهای مشتری ها همچنان حفظ می کنند،چه آن ، کیوسک هتل باشد ، چه پرتالهای بیماران یمارستان و یا خرده فروشها باشند.

برای مثال ،زمانی که یک مشتری وارد ای –بوک سونی خود می شود،دستگاه بطور اتومات او را به پروفایل مشتری موجود او وصل می کند که بدینوسیله او می تواند خرید ای- بوک های خود را شروع کند. این ویژگی به لطف کوششهای ” مارتین” حاصل شده است که امکان اتصال محصول را  ازطریق سیستم مدیریتارتباطی با مشتری داخلی” سونی” فراهم کرده است.

هر چند که در دنیای جدید ما که همه چیز در حال حرکت است و یک اشتباه می تواند بطور جدی به شرکتی لطمه بزند، اما هیجان انگیز است که CIO در لبه پیشرو می باشد.مارتین می گوید که” رقابت این است که شما در حال حاضر وارد یک فضای در آمدی می شوید”.و” باید متعهد به ارائه بخشی باشید که لازم به تحویل است”.

وب سایت و پست الکترونیکی”، است که در حال حاضر مراحل مهمی هستند و “می گوید کهBrett Michalak

CIO در حالیکه از طریق Tickets.comمبادرت به فروش بلیطهای بازی ، کنسرت و رویدادهای دیگر می کند، در عین حال فن آوری فروش بلیط خود را بخوبی عهده دار است.

رسانه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک و یوتیوب از این شرایط، ایمیلی را استخراج کرده و تمام کوشش خود را برای مشتری هایی می گذارند که آنها را قبلاً از طریق سایتها ملاقات کرده اسند.

برندهای Dell ، JetBlue  ،  Whole Foods  و دیگر برندها در توئیتر به عنوان بازاریابی و ابزار ارتقاء ویژه ، تخفیف های خاص به طرفدارانشان می دهند.

برای مثال، شرکت Dell بیش از ۲ میلیون دلار از ۱۴ میلیون حساب توئیتر خود بدست می آورد که باعث توسعه امکان ارائه به ۱٫۴ میلیون از طرفدارانش می شود.

پروژه mis

پروژه mis

سونی با استفاده از توییتر، در میان دیگر شبکه های اجتماعی،  SonyReader   مطرح کرده است.وضعیت اخیرشامل یک لینک در یک صفحه از سایت سونی بوده و محصولات مورد نظر را با  Amazon’s Kindle   مقایسه می کند.

مارتین می گوید که “شما نمی توانید یک سایت بسازید و انتظار داشته باشید که مردم بر روی آن سایت بیایند.ما درتوئیتر، فیس بوک و یوتیوب می رویم و با آنها ارتباط  برقرار می کنیم”.

۱-۸۰۰-Flowers  قصد دارد که بفهمد که آیا شبکه های اجتماعی نیز ، خریدارهای اجتماعی هستند.در ژولای ۲۰۰۹، شرکت حمل گل  ۷۱۴ میلیونی، اولین نمای فیس بوکی را راه اندازی کرد.نتیجه حاصل شد که رویهم رفته ، ۳۰۰ میلیون عضو فعال فیس بوک، ۸ بیلیون دقیقه در روز را دررابطه با شرکت ، در این سایت سپری می کنند. یک بررسی جامع به این نتیجه رسید که زمان بازدید برای یک بزرگسال بر روی یک شبکه اجتماعی ، ۱۹ دقیقه و ۳۲ ثانیه است. در حالیکه در یک نظر سنجی معلوم شد که ۳۵ درصد بزرگسالان که در ماه گذشته بر روی یک شبکه اجتماعی بوده اند ،در همان پریود زمانی یک خرید آنلاینی کرده اند.

Vibhav Prasad معاونت فروش و خرید وبی در ۱-۸۰۰-Flowers  می گوید که”هنوز تعداد زیادی در فیس بوک وجود دارند که بایستی هر خریدی سریع تر انجام گردد”.

بنابر این ، فروشگاه  فیس بوک ، تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد از چندین صد  دسته موجود از وب سایت اصلی را ارائه می دهد و پروسه بازبینی ضعیف شده است. هیچ پیشنهادی وجود ندارد که چگونه این پروسه را بهتر کنیم.

Parasadمی گوید که ” در این کانال ، این یک خرید نسبتاً آنی بدون قصد قبلی است”.آنی خرید کردن یک کلید است، “هرچه آسان تر و سریع تر بتوان عمل کرد، موثر تر خواهیم بود”. هر بار که اعضای فیس بوک وارد آن می شوند،آنها به روز شدن تولد دوستانشان را مشاهده می کنند.او می خواهد که بطور منظم جرقه ای برای یاد آوری خرید گل را بزند. در یادداشت   Kevin Ranford  ، که مدیر فروش وب بوده، آمده است که اجتماعی شدن برای   ۱-۸۰۰ Flowers     که یکی از اولین خرده فروشان بوده که در سالهای ۱۹۹۰ تجارت الکترونیک را برپا نموده  ” یک توسعه منطقی”است.رانفورد می گوید که”نتیجه مطلوب از خوب گوش کردن به مشتری ها و پاسخ دادن از طریق راههایی که آنها اجرامیکنند، حاصل می گردد.

کاربرهای فیس بوک ،بیشتر وقتشان را در “صفحه اصلی” خود سپری می کنند. آنها خبرهای آمده، نمایشی از به روز شدن وضعیت دوستانشان ، امتحانات برگزار شده و یادداشتهای پست شده و بازی ها را می خوانند. بنابر این ۱-۸۰۰ Flowers در حال طراحی راهی برای ورود به خبرهای آمده است.

هنگامی که شخصی یک لیست دلخواه را پر می کند تا نشان دهد که چه گلهایی را دوست دارد،این اطلاعات و توجه به ورودی های دوستان او نیز می رود.کارول در فیس بوک  وارد می شود و متوجه می شود که تولد آلیس در پنچشنبه است او ارزو می کند که برای دوستش یک یادداشت زیبا بگذارد. کارول بر روی فروشگاه ۱-۸۰۰ Flowersکلیک کرده و متعاقباً بر روی خرید ۲۹٫۹۹ دلاری نیز می رود و برایش مهم می شود که یک هدیه بخرد، بدون اینکه از فیس بوک خارج شود.’Wade Gertenکه توسعه دهنده نرم افزار Minneapolisو CEO of Alvenda می باشد و فروشگاه فیس بوک را برای ۱-۸۰۰ Flowersبر پا کرد، شخصاً اعتقاد دارد که خرید آنلاین می تواند مجدداً اجتماعی شود.او می گوید که ما فکر می کنیم که مردم این کار را انجام می دهند زیرا شبکه های اجتماعی تمام چیزی است که شما علایقتان و پاسخ دوستانتان را به آن علایق توصیف می کنید.

مردم کارت اعتباری شان را گم می کنند و کیف پولشان را فراموش می کنند اما آیا راجع به سل فونشان چه رخ می دهد؟

شاید هیچ ترکیب برعکسی وجود نداشته باشد که همراه با سل فون بعلاوه نوشیدن یک قهوه  در استارباکس باشد. در سال ۲۰۰۹ ،۹٫۸ بیلیون فروشگاههای زنجیره ای قهوه شروع به آزمایش سیستمی کردند که اجازه دهد مشتری ها برای دستگاههای “آی فون” و ” ای تاچ” خود هزینه ای پرداخت کنند. آنها Starbucks Card Mobile app را دانلود کرده و ودرشماره کارت ویژه استارباکس شان،تایپ می کنند و پول هزینه شده را بارگذاری می کنند. یک بار کد ۲-Dظاهر می شود که نشان می دهد که صندوق دار می تواند اسکن کند.

Royal oak Music Theatre،یک محل کمدی و موزیک “میشیگان”که جنبه برجسته ای برای اجرای تئاترهای کمدی معروف دارد، سه سال گذشته ،فروش بلیط موبایل را شروع کرده و بازار خود را بر اساس پوشش دادن برای تکنولوژی شیک  تنظیم کرد.

هر کسی که ازخود پرداخت را در سوپر مارکت استفاده کرده است، می داند که اسکن کردن، یک لمس ویژه و خاص را می طلبد. در حالیکه همچنان ، بار کدهای اسکن شده بر روی صفحه نمایش موبایلها اغلب، تکانهای اضافی تلفن و کج کردن آن در زوایای مختلف را لازم دارد و البته این کار آهسته تر از اسکن کردن بلیطهای کاغذی است.

Royal Oak برای جلوگیری ازازدحام بلیط گرفتن و گرفتن پذیرش عمومی، یک ورودی  VIP جداگانه ای را برای مشتری های موبایل ایجاد کرد.Diana Williams  که مدیر دفترمی باشد ،می گوید کهدر آنجا، کار کنان اسکنرهای مدل جدیدتری را استفاده می کنند که برای خواندن بار کد موبایل لازم می باشد و چنان واضح نیست که اسکن کردن زمان بیشتری را می برد.

او می گوید که مشتری های موبایل همچنین اجازه دارند که که چندین دقیقه قبل از مشتری های معمول وارد سالن تئاتر شوند که این مردم بیشتری را تشویق می کند که بلیط شان را از طریق موبایل خریداری کنند. این خود نیز برای خود تئاتر ارزان تر تمام می شود تا بخواهند دستی بلیط را ارائه دهند. هدف ویلیام ، پس انداز کردن پول و زمان است. و البته این باعث می شود که تئاتربرای جمع آوری در آمد وضعیت بهتری را داشته باشد.

او می گوید که تئاتر برای همه سنین  می باشد و برای یک رخداد خاص بزرگسالان، ۱۶ درصد بلیطها از طریق موبایل فروخته می شود. اما برای یک نمایش اخیر بنامboy-band Hansen که محبوب دختران تین ایجر می باشد، نزدیک ۴۰ درصد بلیط ها از طریق موبایل بوده است ومی گوید که” یک سنی حدود ۲۲ سال یا جوانتر است که می گویند که هرگز نمی توانند از خرید بلیط توسط موبایل خودداری کنند.

Russ Stanely که معاون مدیریت خدمات بلیط برای مشتری در  San Francisco Giantsاست ،می گوید که ” پروژه های تجارت اجتماعی و تلفن همراه ، تجارت هر شرکتی را که در آن سرمایه گذاری کرده، تغییر خواهد داد.

او می گوید که برای مثال ، به جای یک فعالیت طراحی شده در دراز مدت، یک بازی لیگ برتر بیس بال اصلی می تواند یک خرید لحظه ای باشد که فروش بیشتری را برای سازمان به ارمغان بیاورد.

  برای هر روز بازی ، ۴۰۰۰۰ جا برای فروش دارد. اگر آنها تنها ۳۰۰۰۰ را فروخته باشند، ۱۰۰۰۰ آنها ازبین رفته است. در سال گذشته ، تیم مسئول، قیمتها را روزانه برای ۲۰۰۰ جا تغییر داد. استنلی روزی را تصور می کند که دتابیسی داشته باشد که بتواند برای آخرین لحظه بلیطهای ۵ دلاری را اعلام کند و برای این قیمت افراد از طریق موبایل مایل به خرید و آمدن به تئاتر را خواهند داشت.

Giantsشروع به ارائه بلیطهای موبایل در اواسط فصل در سال ۲۰۰۸ کرد، در زمانیکه آنها حدود ۱۰۰ بلیط برای هر بازی از این طریق فروخته بودند. در سال ۲۰۰۹ ، این حدود ۲۰۰ تاشد و استنلی انتظار داشت که در سال پیش رو حدود ۴۰۰ تا برای هر بازی فروخته شود. او می گوید که کسانی از این نوع استفاده می کنند واقعاً لذت می برند و عاشق آن هستند ودارند عادت به استفاده از آن می کنند.

او می گوید که داشتن یک بلیط مانند هات داگ و یک آبجو سرد ، قسمتی ازمراسم بازی بیس بال است و در ضمن یک هدیه با ارزشی است. وقتی دو تیم معروف در ژولای ۲۰۰۹ به هم گل زدند ، حدود ۵۰ موبایل فعال شده و تمام کسانی که نیز بلیط آنلاین  خریداری کرده بودند ، بلیطها را بر روی کاغذ زدند و بعداً هم تقاضای بلیط واقعی به مناسبت بزرگداشت آن رخداد کردند. او نیز گفت که همچنین چنین شرایطی در آینده تبدیل به یک سرویس در آمد زایی خواهد شد.

لینک دانلود

نـظــــر کـاربــران

نـظــــرات و پــیام های شما برای ما مـهـم اسـت.



تاکنون پیامی برای این مطلب ثبت نشده است شما اولین شخصی باشید که پیام میگذارد




مطالـب مرتـبـط

لطفا از مطالـب مرتـبـط دیدن فرمایید.



تماس با ما

  • میدان شهدا - خیابان ایران - خیابان مهدوی پور پلاک 30 -شرکت تهران آی تی و مستر آی تی
  • 09121486770
  • 02133503646
  • ahadian2@gmail.com
کلیه حقوق مادی و مادی این اثر برای مستر آی تی محفوظ است
با مــا در تـــماس باشید
تلفن : 02133503646
تلفن همراه : 09121486770
ایمیل : ahadian2@gmail.com
آدرس : میدان شهدا خیابان ایران خیابان مهدوی پور پلاک 20